Kontakt med styret
Styret kan nås pr epost: post@sandakerveien11.no
Kontakt med forretningsfører
Forretningsfører kan nås pr post og telefon:
adr: AS Sandakerveien 11, c/o Norian Regnskap AS, Postboks 1095 Sentrum, 0104 OSLO Oslo, telefon: 22 91 14 86
Forretningsfører tar kontakt med styret ved behov.
Rutiner
Akutt hjelp
Om beboerne opplever akutte situasjoner som kan medføre fare for eiendom eller helse (brann, lekkasje,innbrudd, etc), må beboerne ta kontakt med noen som kan utbedre det (politi, brannvesen, elektrikker, rørlegger, etc) og heller informere styret i etterkant.
Klager
Alle klager behandles konfidensielt. Når styret mottar en klage på en leilighet, ser vi på historikken til leiligheten det gjelder. Om det er første gang vi får en klage, avventer vi. Dersom klagen er svært alvorlig, eller vi har fått tidligere klager, sender vi et brev til eieren. I brevet gjør vi eieren oppmerksom på problemet og ber om utbedring. Dersom vi får flere klager, vil vi sende et brev til for å gjøre eier oppmerksom på problemet.
Om problemet ikke blir bedre etter varsler, vil styret vurdere alternative tiltak. I ytterste konsekvens kan et slikt tiltak være tvangssalg, men dette er siste utvei.
Styret anser problemet som løst om ingen flere klager kommer inn, så naboene er nødt til å sende flere klager, jevnlig, for at det skal skje noe - om styret ikke hører noe, anser de det som at alt er bra.